czwartek, 24 kwietnia 2014

Prolog

Prolog

~*~

Pewna brunetka przechadzała się słonecznym dniem po ruchliwych ulicach jej rodzinnego miasta, Buenos Aires. Nie przeszkadzał jej tłum ludzi. Ona myślała o pewnym ważnym momencie z jej życia i nic nie mogło jej w tym przeszkodzić. Rozmyślała nad pewnym dniem, który odmienił jej całe życie. Pamięta go jakby to było wczoraj. Dzień, w którym on uklęknął przed nią i powiedział już dobrze znaną jej formułkę "Czy uczynisz mi ten zaszczyt i wyjdziesz za mnie?". Ona oczywiście  się zgodziła. Chłopak założył jej na palec przecudny pierścionek. Brunetka nie mogła w to uwierzyć, że mija już pół roku od tamtego pamiętnego zdarzenia. Nie może tego pojąć, że już za dwa tygodnie jej życie w końcu stanie się idealne z idealnym mężczyzną u jej boku. Już po tych czternastu dniach stanie w białej sukni na ślubnym kobiercu. Wszystko już zostało zaplanowane i przygotowane. Sala wynajęta, msza zamówiona, wesele i ślub zapięte na ostatni guzik. Sukienka i welon już na nią czekają u przyjaciółki. Garnitur pana młodego u jego przyjaciela. Teraz brakuje już tylko jednego. Tego dnia, tej godziny, tej chwili, w której mówi się wszystko znaczące "tak" lub "nie". Czuła się najszczęśliwszą kobietą na świecie. Akurat szła przez park w Buenos Aires. Napawała się teraz tą chwilą, kiedy jej twarz oświetlało prześliczne słońce, śpiewem ptaków, które słodko pieściły jej uszy, lekkim podmuchem wiatru, który rozwiewał jej piękne i długie włosy. Nagle poczuła ból. Słońce znikło, a razem z nim ptaki i wiatr. Nie rozumiała co się dzieje i spojrzała delikatnie ku górze. Ujrzała tam przystojnego bruneta o prześlicznych piwnych oczkach.
- Bardzo cię przepraszam. Zagapiłem się i cię nie zauważyłem - powiedział zakłopotany chłopak.
- Nic się nie stało. Tylko upadłam - powiedziała z uśmiechem na twarzy dziewczyna, po czym wstała.
- Z rekompensaty może chcesz zaprosić się na kawę? Tu do kawiarni obok - zaproponował po przyjacielsku dziewczynie.
- Bardzo chętnie. I tak nie miałam żadnych planów - odpowiedziała na zaproszenie chłopaka.
Brunet się słodko do niej uśmiechnął i pokierowali się razem w stronę "Café en Francés".

~*~

"Café en Francés" - Kawa po francusku

~*~

Mam nadzieję, że się podoba. Prolog jak prolog taki zwyczajny. To miał być początek do wielkiej historii o miłości. Kocham moich czytelników, a to jest dedykowane mojej siostrzyczce Kasi Verdas, która miała dzisiaj kolejną część egzaminu (Mam nadzieję, że masz 100% :D). Kasiu czy nie przypomina Ci to jakąś historię. Co prawda tamto nie było w parku, ani ta dziewczyna nie miała narzeczonego ale tak trochę :D. Kocham Cię Kasiu <333333 I kocham wszystkich tych, którzy to czytają <333333

Buziaczki :******

Kama

12 komentarzy:

  1. Piękne, cudo :)
    Ślicznie to wszystko opisałaś:)
    No pewnie, że mi to coś troszeczkę przypomina :)
    Wiesz, że się rozkleiłam:'(
    Trochę szczęścia i smutku i taka mieszanka :D

    Kocham cię siostrzyczko<3333
    Buziaki:***

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudooo ♥
    Czekam na next *.*

    OdpowiedzUsuń
  3. Super nie mogę się doczekać następnego.
    Piszesz świetnie.
    Pozdrawiam,
    Weronika M

    OdpowiedzUsuń
  4. Błagam, błagam, błagam.
    Dodaj pierwszy rozdział. Ten prolog wyszedł ci super. Już się nie mogę doczekać.

    OdpowiedzUsuń
  5. Super!
    Extra prolog ;)
    Myślę że będę tu zaglądać :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Łał *.*
    Aż brak słów na ten prolog..
    Jest cudowny, śliczny, idealny..
    Ciekawe o jakiego chłopaka chodzi :D
    Widać że w pisanie wkładasz dużo pasji, emocji..
    Coś pięknego..
    Już widać że masz niespotykany talent,

    Twoja nowa obserwatorka i nowa stała czytelniczka,
    Miśka Vedas <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Heeej, widzę, że masz szablon mojej roboty ;)
    Widzę, że jest strasznie zrobiony (w końcu ja go robiłem ;) ) Jeśli się zgodzisz moge go poprawić lub zrobić nowy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam zamówienie na World of Graffics ale nie wiem czy ktoś na nie odpowie więc możesz je przejąć. Jest on pod ostatnim postem Nicki. Mam nadzieję, że jakoś dasz radę, a poza tym ten szablon nie jest aż taki straszny. Z góry dziękuję. :)

      Usuń
    2. Ja robię szablony na World of Graffics i trochę się podciągnąłem, jak chcesz zobaczyć jak mniej więcej wyglądają moje prace, to zobacz najnowszy post "Wiem, że dawno mnie nie było, ale jestem :D"

      Usuń
    3. Już wczześniej widziałam i są genialne :). Jeżeli miał byś czas i ochotę to poprosiła bym o szablon :)

      Usuń
    4. Ok, bardzo chętnie. Blog zapowiada się bardzo fajnie ;) Prolog mi się podoba :)

      Szczurek Leoś

      Usuń
  8. Świetny czekam na nexta :)
    Julka ♥

    OdpowiedzUsuń