środa, 30 kwietnia 2014

KONKURS!!!

Dzisiaj 30.04.2014r. ogłaszam  konkurs na One Shota. Temat prac dowolny, pary też są dowolne jednak osoby występujące w waszych dziełach mają być z serialu "Violetta". Przyjmę każde pomysły nawet nie z tej planety. Wydaję mi się, że można napisać dużo prac na taki temat (którego nie ma). Opublikowanych prac będzie cztery, a konkretnie

Pierwsze miejsce
Opublikowanie One Shota, Polecanie bloga (cztery tygodnie), Dedykacja, Dyplom, Kolaż wybranej pary, Zdradzenie paru sekretów na kolejne rozdziały

Drugie miejsce
Opublikowanie One Shota, Polecanie bloga (trzy tygodnie), Dedykacja, Dyplom, Kolaż wybranej pary

Trzecie miejsce
Opublikowanie One Shota, Polecanie bloga (dwa tygodnie), Dedykacja, Dyplom, Kolaż wybranej pary

Wyróżnienie
Opublikowanie One Shota, Polecanie bloga (tydzień), Dedykacja, Dyplom,

Jeżeli spodoba mi się więcej prac to możliwe, że tych wyróżnionych będzie więcej. Tym którym się nie uda zdobyć nagrody i jakiegoś miejsca mówię nie poddawać się. Na wasze pracę czekam do 01.06.2014r. Macie na to miesiąc. Mam nadzieję, że to jest wystarczająca ilość czasu. Proszę aby na początku One Shota dodać tytuł opowiadania. Proszę też wraz z pracą podać adres email oraz autora. Prace wysyłajcie na moją pocztę kimi.misia@gmail.com. Do udziału zapraszam wszystkich, nawet tych, którzy nie mają bloga. Kocham was wszystkich i powodzenia.

Już jestem z wami od dokładnie tygodnia i nie spodziewałam się tylu wyświetleń i komentarzy, i obserwatorów, i to, że komukolwiek to się spodoba. Dzisiaj mam tak: 500 wyświetleń, 16 komentarzy i 5 obserwatorów. Dziękuję wam bardzo serdecznie. Kocham was i jeszcze raz przepraszam, że tyle będziecie czekać na nowy rozdział, ale niestety nie miałam czasu na jego pisanie i mam nadzieję, że jak już go opublikuję to się wam spodoba. Dziękuję również moim ukochanym siostrzyczką bez, których moje życie i pisanie nie ma sensu. Chyba wiecie o kim mówię. A dla tych, którzy nie wiedzą to chodzi o Kasię Verdas i Zosienię :*. Dziewczyny dziękuję, że mnie wspieracie i jesteście ze mną. Nie potrafię określić słowami co bym bez was zrobiła. Jesteście dla mnie wszystkim i nic oprócz was się dla mnie nie liczy jak nasza przyjaźń. Kocham was bardzo mocno i nigdy o tym nie zapominajcie <333333333333 :********** <33333333333 :***********

Buziaczki :*********

Kama

P.S. Kasieńko nie smutaj. Będzie dobrze. Zawsze będę przy Tobie i nie zapomnij tego. On czuje to samo i myśli pewnie podobnie jak ja. Wiesz o co chodzi i pamiętaj, że nigdy mnie nie stracisz chyba, że sama będziesz tego chciała. Tak już wyszło ja i Ty zmienić tego nie możemy, ale mówię Ci szybko zleci. Będziesz miała z nami kontakt i chyba to jest najważniejsze. Będziemy mogły się dalej przytulać telepatycznie, a poza tym on nie jest taki jak tamten. Wiesz o co chodzi. Będzie dobrze. Kochamy Cię i to się najbardziej liczy siostrzyczko <333333333 Dasz radę :)

5 komentarzy:

  1. Nawet nie wiesz jak cię kocham <3<3
    Wiem, źe jest cudny, kochany i nie taki jak tamten i nie mam zamiaru się poddać. Coś Ci opowiem ale to jutro ;)
    Też mam nadzieje że jeszcze większa odległość niczego między nami siostrzyczko nie zmieni <3
    Przepraszam ale mam brak środków na telefonie i niestety nie odpiszę. A więc tu ci mówię dobranoc :***

    Myślę że wezmę udział w konkursie :)

    Kocham Cię<3<3<3

    OdpowiedzUsuń
  2. A można napisać o aktorach z Violetty? (Martina, Mercedes, Jorge)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak można :)
      Chociaż wolałabym by był Leon Violetta Francesca Ludmiła i tak dalej :) ale przyjmę pracę z imionami aktorów :)

      Usuń
  3. Czy można jeszcze dzisiaj wysyłać prace?

    OdpowiedzUsuń