czwartek, 14 sierpnia 2014

??? QUIZ ???

Mam dla Was QUIZ :). Pytania dotyczą moich rozdziałów.
Zasady są proste :). Dziesięć osób, które najszybciej napiszą wszystkie lub większość poprawnych odpowiedzi dostaną dyplom, kolaż i będę polecać ich bloga przez... Niech stracę przez miesiąc :D A osoba, która jako pierwsza wykona to zadanie otrzyma nagrodę specjalną czyli zdradzę jej pomysły na parę rozdziałów i może pomoże (jak to fajnie brzmi "może pomoże" :D śmieszne :D ) mi napisać kolejny rozdział :).
Tylko jedna uwaga:

ODPOWIEDZI WYSYŁAJCIE NA MOJEGO MEILA
kimi.misia@gmail.com

A oto i QUIZ :D


??? QUIZ ???


1. Ile lat Natalia pracuje w firmie Maxiego???
2. Kiedy Francesca zaszła w ciążę???
3. Jak nazywała się kawiarnia do, której zaprosił Leon Violettę???
4. Na jakim dziale pracowała Ludmiła???
5. Gdzie wyjechał były chłopak Francesci???
6. Kiedy Violetta i Francesca się poznały???
7. Gdzie Violetta poznała Diego???
8. Skąd pochodzi Marco???
9. Jakie zdanie Violetta powiedziała do Diego, kiedy ten chciał wiedzieć czemu ona jest zła, a ona nie chciała z nim rozmawiać???
10. Kto był wrogiem Natalii???
11. O której godzinie Maxi zaproponował spotkanie z Natalią????
12. W jaką grę przegrała w dzieciństwie Francesca z Marco???
13. Czego Violetta nie mogła obiecać Diego???
14. Na którą godzinę miał się spotkać Federico z Ludmiłą na podpisanie kontraktu???
15. Z kim Diego „kręcił” scenę do filmu???
16. Kim była Camilla dla Maxiego???
17. Jak wyglądał pierścionek zaręczynowy Camilli???
18. Od ilu lat rodzice Francesci nie utrzymywali z nią kontaktu???
19. Jaki samochód ma Ludmiła???
20. Co się stało z Ludmiłą podczas wypadku???


Wiem wiem trochę tego dużo, ale chcę byście troszkę poszukali i troszkę przypomnieli co się działo w poprzednich rozdziałach. Zawsze mogłam dać jeszcze trudniejsze pytania podczas, których musielibyście jeszcze więcej się naszukać i zastanowić. A teraz podam Wam rzeczy, które mogą się przydać w udzielaniu odpowiedzi :)

1. ... lat
2. Chodzi o wiek Francesci.
3. ,,..."
4. Dział marketingowy, dział reklamowy, ... (przykłady)
5. Miasto
6. Chodzi o wiek Francesci lub Violetty.
7. Praca, park, plaża... (przykłady)
8. Państwo.
9. Diego: Ale ja chcę wiedzieć czemu jesteś zła. Violetta:??? (całe zdanie)
10. Imię i nazwisko.
11. 11.00, 12.00, 13.00... (przykłady)
12. "Warcaby", "Chińczyk", "Pamięć" (w rozdziałach jest podana tylko jedna nazwa gry w cudzysłowiu i chodzi o tą nazwę) 
13. Mówienia prawdy, chodzenia do Francesci, braku sekretów (przykłady)
14. 11.00, 12.00, 13.00... (przykłady)
15. Imię i nazwisko.
16. Matką, siostrą, kuzynką (przykłady)
17. Był srebrny, był z szafirem, był złoty z rubinem (nie ma dokładnego opisu pierścionka, jednak jest napisany)
18. ... lat.
19. Marka samochodu.
20. Miała przeszczep nerki, złamaną rękę (przykłady)

Mam jeszcze dla Was EXTRA pytanie. To pytanie się liczy jako dwa punkty, ponieważ się trzeba nad nim namęczyć i poszukać w rozdziałach bardzo uważnie. Będę patrzeć najpierw na pytania powyżej, po czym sprawdzę to poniżej, a na końcu czas odpowiedzi.

EXTRA. Ile lat mają bohaterowie opowiadania???

EXTRA.Wszyscy bohaterowie mają tyle samo lat, a podany jest przykład tylko jednego z nich. Nie ma konkretnie podanego wieku, ale są podane jakieś sytuację z życia jednego z nich i to pytanie jest bardzo trudne i dla uważnych. Jeżeli ktoś chce można napisać życiową sytuację bohatera, którego wiek jest opisany.

Życzę powodzenia wszystkim :) I mam nadzieję, że wygra najlepszy. 

A teraz mam dla Was wszystkich wielkiego i soczystego buziaka 


3 komentarze:

  1. Biorę udział :)
    Dawniej Cat teraz :
    Marika <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja chyba wezme udzial, ale jeszcze nie wiem.
    Na razie mam 11 odpowiedzi na 21 :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja już ci wysłałam wczoraj, ale chyba nie doszło, więc wysłałam też dzisiaj :*

    OdpowiedzUsuń